پورحیدری: لیگ بسکتبال بانوان کیفیت خوبی داشت/ شاید به گلف برگشتم
به گزارش خبرنگار مهر، عسل پورحیدری بازیکن تیم بسکتبال استقلال که در مراسم تقدیر از تیم های برتر گلف کشور حاضر بود در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در ابتدا در گلف فعال بودم اما به سمت بسکتبال تغییر رشته دادم و تمرکزم را روی این ورزش گذاشتم. اکنون دوباره در فکر بازگشت به گلف هستم و اگر شرایط مناسب باشد برای فصل آینده به تیم برمی گردم. او درباره لیگ امسال نیز گفت: این سال اولی بود که ۵ تیم با بازیکنان خارجی در لیگ حضور داشتند و سطح لیگ نسبتاً بالا بود. اگرچه به دلیل شرایط کشور و جنگ برخی از بازیکنان خارجی در انتهای لیگ رفتند و مشکلاتی پیش آمد ...
Click
To Read Full Article