استقلال قهرمان لیگ گلف بانوان شد/ تیمداری آبی ها در بخش مردان
به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال امسال برای نخستین بار در لیگ کشوری گلف بانوان تیمداری کرد و با عملکردی درخشان عنوان قهرمانی را به دست آورد. با توجه به این موفقیت باشگاه استقلال تصمیم دارد برای فصل آینده در بخش مردان نیز تیمداری کند و به ایجاد زیرساخت های لازم برای این رشته ورزشی ادامه دهد. لازم به ذکر است که گلف ایران آماده می شود تا در بازی های آسیایی ناگویا نیز شرکت کند.
Click
To Read Full Article