وزیر خارجه قطر با روبیو و ویتکاف دیدار کرد
وزارت خارجه قطر اعلام کرد که شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی، در میامی با مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، و استیو ویتکاف، فرستاده آمریکا در امور خاورمیانه، دیدار کرده است. وزارت خارجه قطر در بیانیه ای افزود که در این دیدار، مشارکت راهبردی بین دو کشور، همچنین وضعیت منطقه و میانجیگری قطر برای کاهش تنش ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. این وزارت خانه اشاره کرد که نخست وزیر قطر در جریان این دیدار با روبیو و ویتکاف بر ضرورت پاسخگویی همه طرف ها به تلاش های میانجیگرانه تأکید کرده است.
Click
To Read Full Article