رونمایی از کارت اهدای عضو پرستاران+عکس
روسای سازمان نظام پرستاری و انجمن اهدای عضو ایرانیان، در راستای ترویج فرهنگ اهدای عضو و درج نشان رضایت به اهدای عضو در کارت نظام پرستاری، تفاهم نامه ای امضا کردند./ به گزارش خبرگزاری مهر، کتایون نجفی زاده، رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان گفت: پرستاران همواره در زمینه های مختلف از جمله پیوند و اهدای عضو نقش اساسی داشته اند بسیاری از هماهنگ کنندگان اهدای عضو در سراسر کشور نیز پرستاران هستند و اولین کسی که متوجه می شود یک بیمار دچار مرگ مغزی شده پرستار است. وی افزود: وقتی مرگ مغزی اتفاق می افتد حجم زیادی از مایعات از بدن بیمار دفع می شود و به ...
Click
To Read Full Article